Wat is uw liberale parel? Brainstorm verkiezingsprogramma 2018-2022

Hoe wilt u Delft beter maken? Wat is uw idee voor het verkiezingsprogramma 2018-2022? Wat is uw liberale parel?

De VVD Delft nodigt u uit voor een liberale brainstorm op woensdag 19 april voor het verzamelen van concrete ideeën en oplossingen om Delft vrijer, veiliger en welvarender te maken. Deze liberale pareltjes dienen als adviezen die gebruikt worden bij het schrijven van het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018.

We hopen dat u met ons mee wilt denken over liberale standpunten voor Delft. Dit willen we doen door met u een interactieve avond te organiseren. We gaan brainstormen over ideeën per onderwerp zoals zorg, veiligheid, grote projecten en alle andere onderwerpen die voor Delft van belang zijn.

Wilt u ook dat de VVD een sterk programma krijgt voor de komende verkiezingen waaraan u uw bijdrage heeft kunnen leveren, kom dan naar de brainstormavond voor het VVD verkiezingsprogramma 2018-2022.

De avond is openbaar en nadrukkelijk toegankelijk voor alle inwoners van Delft! Laat even weten of u erbij bent via verkiezingsprogramma@vvddelft.nl. Vanaf half acht bent u welkom voor een kopje koffie of thee, de avond start om 20.00 uur in het WestCord Hotel Delft (Olof Palmestraat 2, naast de IKEA).