Stampottenbuffet Zuid-Holland

Het stampottenbuffet is een goede VVD Zuid-Holland traditie die we in ere willen houden. Dat doe we graag met onze VVD bestuurders & leden. VVD Zuid-Holland organiseert daarom op maandag 2 december a.s. een stamppottenbuffet voor hun bestuurders & leden in museum Prinsenhof te Delft (van der Mandelezaal) en u bent van harte uitgenodigd.

Het stampottenbuffet is een goede VVD Zuid-Holland traditie die we in ere willen houden. Dat doen we graag met onze VVD bestuurders & leden. VVD Zuid-Holland organiseert daarom op maandag 2 december a.s. een stampottenbuffet voor haar bestuurders & leden in museum Prinsenhof te Delft (van der Mandelezaal) en u bent van harte uitgenodigd.

Programma:
18:00 - 18:10 uur | Inloop
18:10 - 18:25 uur | Welkom door Marja van Bijsterveldt (burgemeester Delft) en Erwin Hoogland (fractievoorzitter VVD-Statenfractie Zuid-Holland)
18:25 - 18:30 uur | Introductie Pieter de Hooch tentoonstelling door Janelle Moerman (directeur Museum Prinsenhof)
18:30 - 20:25 uur | Stamppottenbuffet (incl. bezoek Pieter de Hooch tentoonstelling)

20:25 - 20:30 uur | Afsluiting door Dimitri van Rijn (fractievoorzitter Delft/vertegenwoordiger Bestuurdersnetwerk)

Aanmelden kan via MijnVVD. Voor deelname aan het stampottenbuffet wordt een eigen bijdrage van €20,- gevraagd.