De VVD Delft Tafeltjesavond

De VVD Delft heeft veel te bieden. Het is een energieke afdeling waar zowel in de politieke arena als daar buiten veel gebeurt en veel te doen is. Graag geven wij u de gelegenheid om kennis te maken met alle facetten van de afdeling tijdens de (digitale) VVD Delft Tafeltjesavond op woensdag 21 oktober 2020 vanaf 20:00 uur.

Tijdens deze tafeltjesavond kunt u via de speeddateformule in korte tijd kennismaken met bijvoorbeeld het werk van het bestuur, de fractie en de wethouder, maar bijvoorbeeld ook in gesprek gaan met ons Tweede Kamerlid Bart Smals. Daarnaast vertellen wij u graag meer over onze liberale denktank en de diverse commissies die de VVD Delft nu en in de toekomst kent. Denk bijvoorbeeld aan het team dat volgend jaar het nieuwe verkiezingsprogramma gaat schrijven en de campagnecommissie die zich inzet voor de Tweede Kamerverkiezingen in maart 2021 en de Gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022.

Deze avond is de uitgelezen kans om te ontdekken wat wij voor u kunnen betekenen, maar ook wat u mogelijk voor de VVD Delft kunt betekenen!

Inschrijven: schrijf u snel in voor de (digitale) VVD Delft Tafeltjesavond via deze link. Daar kunt u aangeven welke onderdelen van de VVD Delft u het liefste beter wilt leren kennen. Te zijner tijd ontvangt u dan van ons uw persoonlijke speeddateprogramma en de Zoom-link waarmee u dit programma kunt volgen.

Tip: mocht u iemand kennen die mogelijk geïnteresseerd is in de VVD Delft, maar nog geen lid, is deze persoon ook van harte welkom om zich in te schrijven voor deze Tafeltjesavond.