Verkiezingsdebat "Buitenhof Bruist"

Vrijdagavond ging Buitenhof bewoner Miranda Voogt namens de VVD Delft in debat over de wijk Buitenhof. De VVD wil dat de Buitenhof een wijk is waar je plezierig en veilig woont. Er moeten meer middeldure huur- en koopwoningen bij, zodat er een gezonde balans ontstaat tussen de verschillende soorten woningen. En het onderhoudsniveau van de sociale huurwoningen verbeteren en woningen isoleren, zodat mensen geen al te hoge energierekening krijgen. Daarnaast willen wij ons inzetten voor een groen, schoon en veilig buitenhof. Een schone buurt draagt bij aan het leefplezier. En camerabewaking op probleemplekken en meer agenten en BOA’s zichtbaar op straat maakt de Buitenhof veiliger. Verder willen wij ruimte geven aan initiatieven van wijkbewoners en aan ondernemers, zodat er meer MKB, horeca, kleine buurtwinkels en terrasjes komen. Ondernemers helpen bij een fijne sfeer in wijken en vergroten de werkgelegenheid.

Miranda: "De kop is eraf. Dit is de start van de verkiezingsdebatten. Het ging over de wijk Buitenhof, georganiseerd door vrijwilligers en zeer professioneel gedaan. Het was erg leuk om mee te mogen doen en er was veel energie in de zaal. Fijn om weer mensen te zien en te spreken."