Ontwikkeling woningbouw Spoorzone nu echt van start

Deze week was minister Blok in Delft om de eerste paal te slaan voor de woningen in de Coendersbuurt. De mooie plannen die de bewoners hebben ontwikkeld, worden vanaf nu realiteit! Dit (collectief) particulier opdrachtgeverschap met eigen ontwerpen waardeert de VVD zeer. We zijn dan ook blij dat deze aanpak in de andere bouwvelden van de Spoorzone weer ruim baan krijgt.

De VVD houdt de ontwikkelstrategie voor de Spoorzone scherp in de gaten. We worden hierover regelmatig bijgepraat en de plannen zien er erg goed uit. Dat blijkt ook weer uit de meest recente kwartaalrapportage van het Spoorzoneproject. Door de aantrekkende woningmarkt mogen we ook financieel weer iets positiever zijn. Dat geeft vertrouwen in de een succesvolle ontwikkeling van deze unieke woningbouwlocatie in het centrum van Delft.

Linda Böcker
Raadslid VVD